Annmarie Palm föreläsning
Annmarie Palm är en av Sveriges mest rutinerade inspirationsföreläsare och workshopledare inom bemötande, relationsskapande, vett & etikett på jobbet. Annmarie fångar åhörarna direkt och med energi och humor får hon var och en i publiken att känna sig uppmärksammad, engagerad och villig att också interagera i föreläsningen. När Annmarie lämnar brukar en stor portion entusiasm ha infunnit sig, vilket leder till att deltagarna direkt vill ta tag i bemötandefrågorna på den egna arbetsplatsen.
Bakgrund:
Annmarie har 30 års erfarenhet som föreläsare och workshopledare. 2010 grundade hon företaget Relationista AB och det egna konceptet ”business behavior”. Sedan dess har hon utbildat organisationer inom både näringslivet och offentlig sektor över hela Sverige i framgångsrikt relationsskapande. 2016 skrev Annmarie handboken ”Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären” (Liber förlag) och sedan dess har hon också ofta medverkat i media som expert inom vett och etikett i arbetlivet.
Föreläser om:
- Bemötande
- Certifiering bemötande
- Relationsskapande kommunikation
- Mellanmänskliga relationer
- Vett och etikett på jobbet
- Så blir Du bäst på att mingla
- Självledarskap
- Medarbetarskap
Boka Annmarie Palm föreläsning
Enligt Annmarie är fokus på relationerna det mest centrala för att nå framgång, och det oavsett bransch. ”När AI ger oss möjlighet att jobba effektivare och smartare så ökar de mellanmänskliga interaktionerna i värde!”
Annmarie pratar sig varm om vikten av medvetenhet kring hur vi beter och uttrycker oss.
”Ett bra bemötande ska inte fungera som kosmetika utan vara ett mindset hos alla i organisationen, det vill säga inte bara hos de som frontar verksamheten.”
Det är ”huret” som utgör skillnaden när det handlar om att bygga relationer och hantera olika situationer. Eller som Annmarie uttrycker det ”du kan säga vad som helst till vem som helst, om du bara gör det vänligt och med respekt”. I sin föreläsning delar hon med sig av många konkreta tips om hur vi bäst skapar men också behåller relationer över tid.
Idag arbetar Annmarie som kundbemötandechef i Nacka kommun. Hon ingår i stadsledningen, ansvarar för business behavior och utvecklar inom bemötandefrågorna hos de över 4000 medarbetarna. Under år 2024 kommer Nacka under Annmaries ledning även att som första kommun i Sverige kunna certifieras inom bemötande.
Kostnadsfri förfrågan